Uppdukat och klart

Föreningsmässa på Stinsen och utbildning för föreningsstyrelser på Distriktskansliet

Lördagen den 21 september hände mycket i vår förening. Dels var det föreningsmässa på Stinsen där vi representerades av Eric, Ann-Marie och Marijka. Dels var det utbildning för föreningsstyrelser arrangerat av Distriktsstyrelsen och där deltog vår ordförande Carole och Claire.

Bifogat finns några bilder från föreningsmässan.

Heldagen på Distriktskansliet innebar information om Förbundet hållet av Anneli Norberg. Efter det blev det föreningsekonomi av Mia Thegel. Sen delades vi alla upp i grupper där ordföranden hade en egen, sekreterare en och kassörer en grupp. En mycket givande dag som kommer att återkomma nästa år. Då hoppas vi ha fått nya engagerade styrelseledamöter som vill lära mer.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!